Home-›Foren-›IncrediMail-›IncrediMail Sonstiges-›Kann IM kein Russisch???
- This topic has 5 Antworten, 2 Stimmen, and was last updated 08:20 um 3. Februar 2005 by Farina.
- AutorBeitrag
- 9. Januar 2005 um 12:21 #26662FarinaParticipant
Hi Leute
ich muß Euch nerven!!!
Heute war ich etwas faul und habe einen Brief in Russisch nicht als Anhang verschickt,
sondern direkt geschrieben (über Word und dann kopiert) Beim Senden sah alles noch nach kyrillischen Buchstaben aus, in der Sendbox war nachdem Senden nur noch \”???\”!
Auch mein Gegenüber hat wie Du feststellen kannst nur \”???\” bekommen!
Habt Ihr eine Idee was ich falsch gemacht habe……soll ich mich direkt an Incredimail wenden!
Empfangen kann ich Russisch – ich kann es allerdings nicht weiterleiten, ohne das sich der Text in \”????\” verändert!
LGAnnette
?????? ??????? ?????,
??????? ??????? ?? ???? ?????????!
? ????????? ????? ??????? ???????? ?????
???? Blue Blue ? ????? Krasotka! ??????? ?? ????,
??? Scarface – ??? ????? ??????? ????!? ?????????? Scarface ?? Sheltie
? ????????? ? Krunkel – ? ?????????,
? ?????? ????????, ??? ? ?? ???? ??? ???
??-?? ???????? – ?? ?????? ??????????? ??????!
?????? ??? ???????, ??? ??
?????? ??????, ? Scarface! ?????? ? ????? ???
????????? ????? ?? Scarface ??? ??? ??????
????? ???????. ? ???? ???? ??????? ?????
??????? ??????????? ???????????? ???? ????!?? ??? ??? ??????? ???????
??????
9. Januar 2005 um 12:31 #90174liliParticipanthallo Farina,
wenn sie rechts in das textfeld klicken, gibt es die option kodieren, dort mehere möglichkeiten für kyrillisch, welche sie jetzt genau brauchen…-probieren sie es aus, das weiss ich nicht.
viel erfolg!
9. Januar 2005 um 12:50 #90178FarinaParticipantHi Lilli,
ich habe probiert, klappt aber auch nicht!
Ich habe an den VIP-Support geschrieben – vielleicht anworten sie ja!!!
A
10. Januar 2005 um 09:43 #90266FarinaParticipantHier die Antwort des VIP-Support:
Viele Grüße A.
Hello IncrediMail User,
Right-click the IncrediMail Tray Icon (the orange envelope) that is located in the lower right corner (near the computer clock) and select \’Exit\’.
In order to verify that your computer has the right configuration that will allow you to write and read in your language please do the following:
***********************************************************************************************
Open Internet Explorer, click the \’Tools\’ menu, select \’Internet Options\’ and select the \’General\’ tab.Click \’Languages\’ and verify that the language you require to use appears in this window. If it does not, please click \’Add\’ and select the language you require. Click \’OK\’ to close the window.
Click \’Fonts…\’. In the \’Language script\’ drop down list, select both the language you want to use and the font you would like to use. Click \’OK\’ and close all the windows.
Click the \’Start\’ menu, select \’Settings\’, scroll to the \’Control Panel\’ and select \’Regional Options\’.
Under the \’Language settings for the system\’ that is located in the \’General\’ tab, select all the appropriate check boxes and click \’Set default…\’. In the \”Your locale (location)\” drop down menu, select the language you require and click \’OK\’.
Open IncrediMail, click the \’Tools\’ menu and select \’Options\’. Select the \’Languages\’ tab and verify that in the \’Encoding\’ drop down list, the language you wish to use is selected.
***********************************************************************************************
Let us know if this solved your problem.Best regards,
Ronen
IncrediMail Support
http://www.incredimail.com10. Januar 2005 um 09:43 #90267FarinaParticipantHier die Antwort des VIP-Support:
Viele Grüße A.
Hello IncrediMail User,
Right-click the IncrediMail Tray Icon (the orange envelope) that is located in the lower right corner (near the computer clock) and select \’Exit\’.
In order to verify that your computer has the right configuration that will allow you to write and read in your language please do the following:
***********************************************************************************************
Open Internet Explorer, click the \’Tools\’ menu, select \’Internet Options\’ and select the \’General\’ tab.Click \’Languages\’ and verify that the language you require to use appears in this window. If it does not, please click \’Add\’ and select the language you require. Click \’OK\’ to close the window.
Click \’Fonts…\’. In the \’Language script\’ drop down list, select both the language you want to use and the font you would like to use. Click \’OK\’ and close all the windows.
Click the \’Start\’ menu, select \’Settings\’, scroll to the \’Control Panel\’ and select \’Regional Options\’.
Under the \’Language settings for the system\’ that is located in the \’General\’ tab, select all the appropriate check boxes and click \’Set default…\’. In the \”Your locale (location)\” drop down menu, select the language you require and click \’OK\’.
Open IncrediMail, click the \’Tools\’ menu and select \’Options\’. Select the \’Languages\’ tab and verify that in the \’Encoding\’ drop down list, the language you wish to use is selected.
***********************************************************************************************
Let us know if this solved your problem.Best regards,
Ronen
IncrediMail Support
http://www.incredimail.com3. Februar 2005 um 08:20 #92669FarinaParticipantSo ich habe alles nach Anweisung gemacht!!!
Aber IM kann immer noch kein russisches!!!! 😡
A.
- AutorBeitrag
Das Thema ‘Kann IM kein Russisch???’ ist für neue Antworten geschlossen.